Bugünkü yazım

16 Aralık 2014 Salı

Deneme Olduktan Sonra

Dershanede yaklaşık 1 ay önce yaptığımız denemede hedef netime ulaşmak üzereydim tabi sonuç böyle olunca insan seviniyor.. Dün tekrar deneme olduk sonuç vasat bir önceki denemede aldıgım sonucun altında sebep çok. Tabi bu durumda  ilk önce kendimi sordum ne yaptım ilk denemeden sonra ? Konularda biraz gerideydim orası tamam ama asıl sorun denemelerde işlemedigimiz konulardan soru çıkmasaydı. Türkçe zaten sabit bir sayısalcı 40 türkçe sorusunda paragraf ve anlam sorularını çözmeye çalışır genelde 8 dil bilgisi sorusuna bakmaz sorun matematikde ortaya çıkıyor işlemedigin konulardan büssürü soru yaparım diye ugraştıkdan sonra zaman nasıl geçtiyse hoca uyardı son 30 dk ee hangi birine yetişcem ? matematige bi baktım ugraştım ama gene çözemedim sonuc vakit kaybı son 30 dk da fen bölümüne baktımda hangi birine kurtarcam ki elden geleni yaptık ama matematik yüzünden fenden yapılabilecek sorulara vakit kalmadı.
Sınıftaki diğer arkadaşlarla konuştum bu sorun tek bendemi diye ama arkadaşların durumda aynıymış. Bir sonraki denemede neler olacak bakalım...

Blogger tarafından desteklenmektedir.

Toplam Görüntülenme