Bugünkü yazım

10 Ekim 2014 Cuma

Kalemimden Kurtlar Vadisi Pusu 233. Bölüm


Geçen haftanın final sahnesi olan karanın ölümü baya duygulandırdıydı beni ve bu hafta içim buruk oturdum ekran başına.
Karanın uğurlandığı sahneyide beğendim.
Erhan kol nakli yaptırdıda hala sahalarda göremedim biran önce döner umarım.
Fehminin sahneleri.. Bu adamın dramınıda tarzınıda çok seviyorum. Öyle pişman bir bakışı ve öyle dengesiz bir yapısı varki karekteri sevmemek elde değil. Yusuf ölmüş diyorlarda cesedi ortalarda yok. Vadide cesedi olmayan ölmez arkadaş gerçi cesedi olanlarında bazıları ölmüyor :)
Tilki Andrei nelerdesin yav ? Şanın var, sen ortalarda yoksun. Konseyde oturmuş tilkiyi bekliyor he birde tilkinin karşısına raskoln'ü sürecekler... Zamanında Polata posta koyan Tilki, Raskoln'ü kürdan niyetine kullanır.
Mr.Key çok ciddi bir yerden kurşun yedi ama bu karekterin şimdilik öleceğini düşünmüyorum.
Birde Pitbull çıktı.. Ali babanın çiftliğine döndü ortam. Baltazarın adamı sinek, pitbull, italyan aygırı... 
Bu haftanın sahneside kuşkusuz Ömer babanın vefat sahnesi.  Bu dizide kimse kolay kolay eceliyle ölmez keza Ömer babanın öldürülmesi Polat için extra bir motivasyon olurdu

0 yorum:

Yorum Gönder

Blogger tarafından desteklenmektedir.

Toplam Görüntülenme